خدمات فنی موسوی، لوله بازکنی در سراسر تهران

در این وبلاگ قصد داریم شما را با بهترین روش های خانگی و همینطور باز کردن لوله آشنا کنیم، بنابراین با ما باشید.

خدمات فنی موسوی، لوله بازکنی در سراسر تهران

در این وبلاگ قصد داریم شما را با بهترین روش های خانگی و همینطور باز کردن لوله آشنا کنیم، بنابراین با ما باشید.

چگونه گرفتگی سینک آشپزخانه را باز کنیم؟

ها است، بنابراین وقتی گرفتگی می کند می تواند کارهای ساده ای مانند پخت و پز و تمیز کردن را پیچیده کند . گرفتگی سینک آشپزخانه با آب ایستاده را می توان با چندین روش مختلف پاک کرد. اگر روش اول جواب نداد، تا زمانی که سینک شما به درستی تخلیه شود، به روش بعدی بروید.


گاهی اوقات بقایای غذا در کف سینک گیر می کند و به راحتی می توان با دستکش به داخل آب ایستاده دست برد تا زباله ها را از فاضلاب بیرون بکشد . از این راهنما برای یادگیری نحوه باز کردن گرفتگی سینک با آب ایستاده استفاده کنید.


 11 بهترین سینک آشپزخانه 2023

آنچه شما نیاز دارید

  1. تجهیزات / ابزار
  2. سطل
  3. چراغ قوه
  4. پیستون
  5. انبر قفل کانال
  6. مار را تخلیه کنید
  7. مواد
  8. دستکش لاستیکی
  9. ژنده پوش
  10. سرکه
  11. جوش شیرین

دستورالعمل ها

چگونه گرفتگی سینک آشپزخانه را با دست باز کنیم

آب ایستاده را بردارید

از یک سطل برای حذف هر چه بیشتر آب ساکن استفاده کنید. آب جمع آوری شده را در یک زهکشی کاربردی یا خارج از خانه بریزید.


تخلیه را بازرسی کنید

در برخی موارد، زهکشی به سادگی توسط مواد غذایی و سایر زباله هایی که در کف سینک جمع شده اند مسدود می شود. اگر گرفتگی بیشتر در پایین فاضلاب است، از چراغ قوه استفاده کنید تا تصویری از گرفتگی را ببینید تا بدانید با چه چیزی کار می کنید.

Clog را استخراج کنید

مجموعه‌ای از دستکش‌های لاستیکی را بپوشید و دستتان را به داخل فاضلاب بکشید تا موها، تکه‌های غذا، حوله کاغذی یا هر زباله دیگری که باعث گرفتگی می‌شود، به صورت فیزیکی بیرون بیاید. اگر گرفتگی را برطرف نکرد، به روش بعدی پاکسازی تخلیه ادامه دهید.

انسداد مجرای فاضلاب را با یک پیستون باز کنید

آب ایستاده را بردارید

اگر بخواهید بدون برداشتن آب، فاضلاب را فرو ببرید، آب باقی مانده در سینک به تمام آشپزخانه می پاشد. از یک سطل برای برداشتن هرچه بیشتر آب استفاده کنید و آن را در یک زهکشی کاربردی یا در فضای باز بریزید.


سینک بدون گرفتگی را به برق بزنید

اگر آشپزخانه شما دارای یک سینک دوتایی است، پس باید لوله فاضلابی را که با پارچه مسدود نشده است وصل کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هوای وارد شده به خط تخلیه به سادگی از سینک دوم خارج نمی شود.


زهکش را غوطه ور کنید

پیستون را روی زهکشی مسدود شده قرار دهید تا یک مهر و موم قوی ایجاد کند. پیستون را حدود 5 تا 10 بار به بالا و پایین فشار دهید و مهر و موم را دست نخورده نگه دارید. مطمئن شوید که در تلاش‌های خود زیاد زور نمی‌زنید، زیرا استفاده از نیروی بیش از حد می‌تواند باعث جدا شدن خط تخلیه زیر سینک از فاضلاب شود.

درین را تست کنید

پیستون را بردارید و مقداری آب داخل سینک بریزید. اگر بدون مشکل تخلیه شود، مشکل حل می شود، اما اگر آب در سینک جمع شود، باید روش بعدی را امتحان کنید.

با یک پاک کننده طبیعی زهکشی را باز کنید

آب ایستاده را بردارید

تا جایی که ممکن است آب را با استفاده از یک سطل و یک اسفنج از سینک خارج کنید تا آب راکد را جمع آوری کنید، سپس آن را در یک فاضلاب مسدود نشده یا بیرون از خانه بریزید.


 بریزید

یک فنجان جوش شیرین و یک فنجان سرکه سفید مقطر را اندازه کنید. ابتدا جوش شیرین را در آبکش بریزید، سپس سرکه را در آبکش بریزید و روی آن را با یک پلاگ یا درپوش لاستیکی بپوشانید. اجازه دهید مخلوط ترکیب شود و لوله ها را حدود یک ساعت تمیز کنید.

درین را تست کنید

آب گرم را روشن کنید تا زهکشی بشویید و آزمایش کنید که آیا آب تخلیه می شود یا خیر. اگر اینطور شد، مشکل حل می‌شود، اما اگر دوباره آب برگشت، ممکن است لازم باشد P-trap را بردارید تا گرفتگی پاک شود.


P-Trap را برای رفع گرفتگی درن بردارید

آب ایستاده را بردارید

از یک سطل برای برداشتن هرچه بیشتر آب ساکن استفاده کنید، سپس آب را به بیرون یا در زهکشی دیگری بریزید.


P-Trap را جدا کرده و تمیز کنید

سطل خالی را زیر تله P قرار دهید و از انبردست قفل کانال برای باز کردن مهره های دو طرف تله استفاده کنید. P-trap را بردارید و آن را برای هرگونه گرفتگی یا انسداد بررسی کنید. مواد یا زباله هایی که ممکن است باعث گرفتگی شوند را تمیز کنید.


دوباره P-Trap را وصل کنید و درین را تست کنید

تله P را مجدداً با خط تخلیه تراز کنید و مهره ها را در دو طرف تله ببندید تا آن را روی تخلیه محکم کنید. شیر آب را باز کنید تا بررسی کنید که آیا آب آزادانه در زهکشی جریان دارد یا خیر. اگر آب همچنان در سینک عقب نشینی می کند، مشکل در پایین تر از خط تخلیه قرار دارد.

با یک مار تخلیه فاضلاب را باز کنید

آب ایستاده را بردارید

سینک را با یک سطل و اسفنج خالی کنید، سپس آب جمع آوری شده را در فضای باز یا در یک زهکشی کاربردی بریزید.


P-Trap را جدا کنید

سطل خالی را زیر تله P قرار دهید، سپس از انبردست قفل کانال خود برای باز کردن مهره های دو طرف تله استفاده کنید. P-trap را بردارید و کنار بگذارید.


از Drain Snake برای از بین بردن گرفتگی استفاده کنید

مار تخلیه را تا زمانی که با گرفتگی تماس پیدا کند به خط تخلیه تغذیه کنید . با استفاده از یک مارپیچ روی مار، می‌توانید مار تخلیه را بچرخانید و در عین حال به تغذیه آن در خط تخلیه ادامه دهید تا گرفتگی از بین برود. اگر گرفتگی توسط یک جسم ایجاد شده است، سعی کنید با گرفتن آن با یک سر قلاب شده روی مار تخلیه، آن را از زهکش بیرون بکشید.

P-Trap را دوباره وصل کنید

هنگامی که احساس کردید گرفتگی شکسته یا برداشته شده است، مار تخلیه را از خط تخلیه بیرون بکشید. تله P را دوباره مرتب کنید و آن را با مهره های دو طرف تله محکم کنید.

درین را تست کنید

شیر آب را باز کنید تا آب وارد سینک شود. اگر آب آزادانه تخلیه شود، مشکل حل می شود، اما اگر آب همچنان به داخل سینک برود، باید با یک لوله کش تماس بگیرید تا مشکل را حل کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد