خدمات فنی موسوی، لوله بازکنی در سراسر تهران

در این وبلاگ قصد داریم شما را با بهترین روش های خانگی و همینطور باز کردن لوله آشنا کنیم، بنابراین با ما باشید.

خدمات فنی موسوی، لوله بازکنی در سراسر تهران

در این وبلاگ قصد داریم شما را با بهترین روش های خانگی و همینطور باز کردن لوله آشنا کنیم، بنابراین با ما باشید.

تشخیص نشتی لوله فاضلاب

تشخیص نشت آب بدون شکستن دستگاه


شرکت توفان تسیسات با استفاده از تجهیزات پیشرفته، نشتی آب در منزل یا محل کار شما را بدون شکستگی تشخیص می دهد. اگر مشکل نشتی آب دارید به شرکت هایی که از طریق اینترنت با آنها تماس می گیرید توجه کنید تشخیص نشتی آب به صورت نقطه ای بدون شکستن 1 یا 2 کله بودور قرار دارد.


ما به عنوان TUFAN TESİSAT گواهی گارانتی 1 ساله برای تعمیرات ارائه می دهیم . اگر نشت را پیدا نکنیم، هزینه ای دریافت نمی کنیم.


در صورت نشت آب اقدامات احتیاطی باید انجام شود

به محض اینکه متوجه نشت آب در منزل یا محل کار خود شدید، شیر آب را فورا ببندید.

اگر در اطراف پریزهای برق روی دیوار یا اطراف لبه های لامپ روی سقف رطوبت دیدید، باید برق فیوز را قطع کنید.

اگر دیگ شما هر روز نوار را تنظیم مجدد می کند و مجبور هستید آب اضافه کنید، باید فورا دیگ را خاموش کنید و برای کنترل نصب با شرکت ما تماس بگیرید.

تجهیزات مورد استفاده در تشخیص نشت آب

هدست شنیداری فرکانس؛ ما از یک دستگاه شنود سنسور فرکانس صوتی برای تشخیص نشت آب در لوله های آب تمیز استفاده می کنیم. نشتی سیستم آب تمیز که باعث خیس شدن دیوارها یا سقف می شود، اگر برای مدت طولانی تشخیص داده نشود، می تواند به سازه آسیب برساند. ما با دستگاه شنود تشخیص دقیق انجام می دهیم تا فقط در جایی که خرابی خراب است هزینه های غیرضروری بپردازید.


Pimas / دوربین بازرسی لوله; با دوربین آندوسکوپی که ما به لوله های فاضلاب می فرستیم، نشتی های ناشی از شکستگی، ترک و برداشتن واشر توسط استاد ما کنترل و شناسایی می شود. دستگاه تشخیص نشت آب برای تعیین سایر مشکلات داخل لوله به غیر از مشکلات نشت آب ضروری است.


دوربین حرارتی؛ دوربین های حسگر حرارتی به جای تشخیص نشت آب به عنوان ابزار کمکی در نظر گرفته می شوند. به خصوص برای نمایش محل های عبور لوله تاسیسات آب گرم و تعیین نشتی آب در قسمت های غیر پارکت در تاسیسات گرمایش از کف استفاده می شود.


تشخیص نشت آب دوربین حرارتی

تشخیص ترکیدگی آب دوربین حرارتی

تشخیص نشت با دوربین حرارتی

رطوبت سنج؛ در صورت وجود نم یا رطوبت روی دیوارها از رطوبت سنج به عنوان وسیله کمکی استفاده می کنیم. پرسنل متخصص ما با این دستگاه می توانند مشکلات رطوبت و رطوبت آپارتمان را تشخیص دهند.


نصب و راه اندازی پمپ اندازه گیری; این یک تجهیزات کمکی است که برای تشخیص نشت در لوله های آب تمیز استفاده می شود. در هنگام تشخیص نشت استفاده می شود.


چگونه متوجه نشت آب شویم؟

در صورت وجود رطوبت، تاول یا ریختن روی دیوار یا سقف

اگر قبض آب شما بیشتر از همیشه به نظر می رسد

اگر آب روی پارکت و کاشی جمع شود

اگر آب دیگ به طور مداوم در حال کاهش است

اگر ساعت آب به چرخش ادامه دهد



آب از زیر میز آشپزخانه بیرون می آید


رایج ترین مشکل نشت آب در آشپزخانه ترکیدن لوله آب گرم است. خانم‌های خانه‌دار هنگام شستن ظرف‌ها به آب گرم نیاز دارند و به همین دلیل باید به شدت از آن استفاده کنند. اگر لوله کشی آشپزخانه ناپایدار و بی کیفیت باشد، ترکیدن لوله اجتناب ناپذیر است.


نشت آب از توالت طبقه پایین


اینها مناطقی هستند که بیشترین مشکلات نشت آب در توالت ها تجربه می شود. نصب به مرور زمان دوام خود را از دست می دهد و فشار شبکه بیش از حد بالا می رود و باعث ترکیدن لوله ها می شود. برای نصب فاضلاب، شرکت ما تصاویر را با سیستم دوربین نمایش می دهد و نقاط موجود در لوله های آب تمیز را با دستگاه شنود تشخیص می دهد.


تشخیص نشت بصری

تشخیص نشت لوله کشی

تشخیص نشت دوربین

آب در طبقه پایین از حمام جاری می شود


به لطف خدمات تصویربرداری دوربینی که شرکت ما برای نشت آب از حمام به طبقه پایین استفاده می کند، محل نشتی به راحتی قابل تشخیص است. شکستگی ها، ترک ها و شیب لوله فاضلاب به راحتی قابل تشخیص است. یک دستگاه شنود نیز برای تشخیص نشت آب در حمام استفاده می شود. با دستگاه شنود، استادان ما می توانند اشکالات نصب آب تمیز شما را مشخص کنند.


برای آب جاری از طبقه بالا چه باید کرد؟


رطوبتی که در سقف خود می بینید ممکن است نشانه نشتی در نصب طبقه بالا باشد. اگر سطح زیادی از رطوبت در سقف وجود دارد، با همسایه خود تماس بگیرید و از او بخواهید که شیر آب را ببندد تا از انتشار بیشتر نشت جلوگیری شود. پس از بسته شدن شیر آب با شرکت ما تماس بگیرید و درخواست خدمات نشت آب را بدون شکستگی دهید.


شرکت توفان تسیسات متخصص در یافتن نشتی آب

اندازه گیری رطوبت دیوار

ابزاری که رطوبت دیوار را اندازه گیری می کند

محلول مرطوب کننده دیوار

ما به شما گفتیم که برای تشخیص نشت آب از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم. شرکت ما لوله کش متخصص و خبره را برای استفاده از این تجهیزات آموزش دیده است. برخلاف لوله کش های معمولی، ما خدمات تعمیر تضمینی را بدون شکستگی و ریختن ارائه می دهیم.


محلول مرطوب کننده دیوار

ما به شما گفتیم که برای تشخیص نشت آب از تجهیزات پیشرفته استفاده می کنیم. شرکت ما لوله کش متخصص و خبره را برای استفاده از این تجهیزات آموزش دیده است. برخلاف لوله کش های معمولی، ما خدمات تعمیر تضمینی را بدون شکستگی و ریختن ارائه می دهیم.


با تشخیص لکه در لوله های آب تمیز فقط محل معیوب را می شکنیم و آن را تعمیر می کنیم و نشت آب که به یک معضل بزرگ تبدیل شده است با حداقل هزینه برطرف می شود.


برای زهکشی فاضلاب، تصویربرداری با سیستم دوربین انجام می شود و سپس به صورت منطقه ای تعیین می شود. در نتیجه این تصویربرداری مشکلاتی مانند شکستگی، ترک، ساییدگی واشر در لوله فاضلاب با دوربین به شما نشان داده می شود.


انیمیشن تشخیص نشت آب ما را تماشا کنید

(تشخیص نشت آب) ویدیوی ما را تماشا کنید.



هزینه تعمیر نشتی آب چقدر است؟

قبل از دادن قیمت برای تعمیر نشتی آب باید با دستگاه ها محل خرابی را پیدا کرد. عیوب در لوله های آب تمیز هزینه کمتری نسبت به تاسیسات فاضلاب دارد. زیرا محل خرابی خرابی و تعمیر نقطه ای انجام می شود. متأسفانه وضعیت سیستم فاضلاب یکسان نیست و بنابراین باید روند نوسازی محلی اعمال شود.


اگر نشت را پیدا نکنم، آیا باید هزینه کنم؟

توفان رابطه دارای لوله کش های متخصص است که سال هاست مشغول به خدمت هستند. به لطف دستگاه های پیشرفته، یافتن نشتی آب آسان تر شده است. شرکت ما تقریباً 99٪ موفقیت در تشخیص نشتی در لوله کشی به دست آورده است. اگر شرکت ما نتواند نشت را در نصب شما در نتیجه مطالعه تشخیص پیدا کند، هیچ هزینه ای دریافت نمی کند.

توجه: در صورتی که پس از اندازه گیری و کنترل نصب، اطمینان حاصل شود که تاسیسات شما سالم هستند، گزارش کار انجام شده نوشته می شود و هزینه سرویس درخواست می شود.


آیا تعمیرات با گارانتی انجام می شود؟

تعمیر و اصلاح انجام شده توسط شرکت ما به دلیل نقص در نشت آب 1 سال گارانتی داده می شود. در صورتی که مشخص شود مشکلاتی که ممکن است پس از انجام عملیات بازسازی ایجاد شود توسط شرکت ما ایجاد شده باشد، امکان شارژ مجدد وجود ندارد.


آیا هنگام تشخیص نشت آب خرد شدن اتفاق می افتد؟

در تشخیص نشت آب هیچ گونه شکستگی و ریختن وجود ندارد. نشتی آب توسط سیستم دوربین تشخیص داده می شود و به این ترتیب ناحیه معیوب نمایش داده می شود. به لطف خدمات تشخیص نشت آب دوربین که توسط شرکت ما ارائه می شود، با هزینه های اضافی مقابله نخواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد